Wednesday, February 2, 2011

Latar Belakang Fazz Enterprise

FAZZ Enterprise  telah ditubuhkan oleh En. Haji Mahmudin bin Haji Abas di Selangor yang bertempat di Kanchong Darat, Banting pada 24 Februari 1983 sebagai kilang memproses makanan ringan. Syarikat ini merupakan syarikat Sendirian Berhad di mana perusahaan yang menggunakan nama perniagaan Kerepek House  ini adalah milik keluarga dan kini telah diambil alih oleh anak ke-2 beliau iaitu En. Mohd Fazzly b. Hj. Mahmudin. Beliau telah mengambil alih pengurusan Kerepek House   selama 10 tahun.

En. Mohd Fazzly b. Hj. Mahmudin
PENGUSAHA FAZZ ENTERPRISE

Kini, FAZZ Enterprise mempunyai kilang pemprosesan bahan mentah, tempat pembungkusan, kebun-kebun bahan mentah milik syarikat, ladang kelapa sawit dan tempat penjualan runcit di Daerah Kanchong Darat, Banting, Selangor dan pusat pengedaran di Pulau Pinang.

23 comments:

  1. boleh email saya senarai harga dayana_daud@yahoo.com tq

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum, macamana nak beli borong dan penghantaran. Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt & salam aidiladha..

    Fazz Enterprice

    Saya merupakan pemborong kerepek bagi membekalkan pada masyarakat sekeliling.

    Saya mendapatkan maklumat syarikat tuan dari fazz.blogspot.com dan kebetulan balik dari kg beraya di Olak Lempit,Banting saya melihat papan iklan syarikat tuan.

    Dapat sekiranya pihak tuan memberi sebutharga penuh bagi semua jenis makanan yg di bekalkan oleh pihak tuan agar pihak kami dapat membuat pesanan akan datang.

    Jika tidak keberatan , bolehkah pihak tuan memberi serba sedikit penerangan / syarat2 yg ditetapkan dari segi penghantaran ( logistik ) , harga yg paling minimum bg satu2 kg( syarat qty pesanan ) dan sebagainya.

    Di harap pihak tuan dapat mempertimbangkan agar urusniaga ini dapat berjalan dengan lancar.

    Sekian terima kasih.

    NAZZAM NIAGA ( 001526069-V )
    Rosnita Binti Roslan
    Penolong Pengarah
    Mobile : 019 - 6451019
    Mobile : 012 - 358 6003 ( Pengarah - Nazri )
    Tel / fax : 03 - 8319 5871
    Email : nazzamniaga@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum
    boleh beri saya email syarikat fazz ent.
    email uang dipaparkan di ruangan blog tidak wujud.

    ReplyDelete
  5. hubungi terus ke kedai 03-31813076

    ReplyDelete
  6. salam...

    kami dh ke fazz enterprise ahad lalu..tp tk berkesempatan utk berjumpa dgn en fazzly...actly ank sy nk berjumpa dgn en fazzly as owner fazz utk kerja kursus sejarah pmr nya..dia dari sekolah seni jb...

    hope blh jumpa b4 blk ke jb 10 jun nanti

    anything can sms / call me to set appmt 019 208 1474

    ReplyDelete
  7. Salam...
    En. Fazzly, saya adalah pelajar OUM sem.5. Saya memohon agar pihak tuan sudi share maklumat mengenai profile sykt terutama sekali sejarh sykt,saiz, jenis pemilikan dsbgnya yg berkaitan dgn sykt.

    utk makluman, semua maklumat itu sy perlukan untuk menyiapkan tugasan dibawah subjek Pengurusan Pemasaran yang memerlukan sy mengupas tentang elemen2 campuran pemasaran yg dijalankan dlm sykt yg trpilih serta mgkaji utk penambahbaikan.

    saya amat berbesar hati sekiranya tuan dpt mmberikan semua maklumat itu dengan seberapa segera.

    sekian, terima kasih.

    dari:
    yusnita,
    Bera, Pahang.
    email: arreefa.yk@gmail.com

    ReplyDelete
  8. salam, saya memerlukan jenis2 kerepek yang dijual dan harga ye sekali..boleh terus email kepada saya zalika.ieka@gmail.com..

    ReplyDelete
  9. Email kt saya juga detail harga borong : tasdiqmahabbah@gmail.com

    ReplyDelete
  10. salam
    en.fazzly sy student usim tahun 1,kami dikehendaki membuat assigment bkenaan industri..so andai kata kami ingin melawat ke sana dan berjumpa dengan en.fazzly mcm mne prosedurenyer ye???mohon respon scepatnyer ye...

    ReplyDelete
  11. salam, mohon emailkan kepada saya senarai harga borong semua jenis kerepek yang ditawarkan oleh Fazz Enterprise dialamat emai : qsairy82@gmail.com

    Sekian, terima kasih

    ReplyDelete
  12. Salam, saya ingin bertanyakan beberapa soalan mengenai harga kerepek yang anda jual
    1. saya berminat dengan produk anda, boleh x pihak anda poskan produk yang ditempah menggunakan pos biasa ke SABAH?
    2. Jika Saya membeli secara banyak untuk tujuan jual balik, boleh x pihak anda memberi harga borong ?
    3. Sekiranya harga kerepek yang dibeli rm24.50 ubi masin /5kilo, berapa kos posnya (harga kerepek+kos pos biasa ke sabah) ?
    reply di caesertium@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Salam, saya ingin memohon bantuan tuan untuk menerangkan tentang gaya kepimpinan perniagaan tuan, bolehkan email kepada saya? terima kasih tuan.

    ReplyDelete
  14. Salam..saya baru ingin menceburi bidang niaga krepek ini...bole tolong sebut harga..saya dari melaka.
    Tq

    ReplyDelete
  15. En. Fazzly, saya adalah pelajar UUM sem 2. Saya memohon agar pihak tuan sudi share maklumat mengenai profile sykt terutama sekali sejarh sykt,saiz, jenis pemilikan dsbgnya yg berkaitan dgn sykt.

    semua maklumat itu sy perlukan untuk menyiapkan tugasan dibawah subjek Asas Keusahawanan yang memerlukan sy mengupas tentang amalan keusahawanan, dan pengaruh persekitaran serta cabaran yang dihadapi dlm sykt yg trpilih.

    saya amat berbesar hati sekiranya tuan dpt mmberikan semua maklumat itu dengan seberapa segera.

    sekian, terima kasih.
    yg benar,
    sharmila dharshenee
    sharmila.dharshenee@gmail.com

    ReplyDelete
  16. salam.minta senarai harga dan no phone tuan utk dihubungi.adakah khidmat penghantaran di Kelantan
    email:abdullahghazali76@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  17. Aslkm.saya merupakan pembekal pisang Untuk ketepek Klau nak dpt bekalan hubungi 0192013345

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum , saya amirulakia , saya ingin mepermosikan produk anda dengan mengunakan jalaur lebar , sila email kan nombor telefon dan email kepada saya

    email : amirulakhyar97@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Salam en.fazzly..
    Sy dr uum sem 3..berminat utk membuat research mengenai industri en..bg subjek keusahawanan..di sini sy ingin meminta jasa baik pihak en utk emailkn sy profile syarikat serta sejarah permulaan bermulanya produk pihak en.
    Kerjasama dr pihak en amat dihargai..
    Sekian.

    Email:ilola59@gmail.com

    ReplyDelete
  21. salm en fazzly
    sy pljar ingin membuat research mengenai syarikat anda.sy brharap en dapat brkongsi profil syarikat dan latar belakang staf.sy hrap en dapat emailka profil syarikat en kepada saya. sekian terima kasih. Email:misshusna.ghani

    ReplyDelete