Tuesday, February 1, 2011

Senarai Produk dan Harga



19 comments:

  1. Salam...Apakah harga belian borong produk tuan. Pohon senarai. Saya bercadang untuk re label product tersebut.
    Apakah ini dibenarkan di sisi undang-undang kita?
    Pohom penjelasan ikhlas daripada tuan.
    Wassalam.

    E-mel : akasadria@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.
    Boleh saya dapatkan harga belian borong produk Tuan yang terkini.
    Saya juga perlu tahu tentang re-label ni....Mohon penjelasan dari pihak tuan.

    Sekian
    Email : rina_2433@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  3. Assalammu'alaikum, Tuan.Boleh saya dapatkan senarai harga borong . Seperti Puan rina saya juga bercadang untuk re label produk tersebut.

    Email saya adalah : nodamegold@yahoo.com

    No tel : 010-8931706

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum...
    boleh saya dapatkan harga borong produk Tuan yang terkini.
    tuan menyediakan penghantaran di Terengganu?mohon penjelasan dari phak tuan.

    email:slumbergirlz88_304@yahoo.com.my
    no tel:0132058364

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum...
    boleh saya dapatkan harga borong produk Tuan yang terkini.
    tuan menyediakan penghantaran di Terengganu?mohon penjelasan dari phak tuan.

    email: saiful_sa87@yahoo.com
    no tel:0148228134

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...
    boleh saya dapatkan harga borong produk yang terkini.
    tuan menyediakan penghantaran di Terengganu dan boleh x re-label sndri?mohon penjelasan dari phak tuan.

    email: bigestmoon@yahoo.com
    no tel:0139748598

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum.
    boleh saya dapatkan harga borong produk yang terkini?

    email: availmaster@gmail.com

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum..
    ni harga borong ke bos?
    untuk order brapa keatas ni?

    ReplyDelete
  9. boleh email harga borong terkini?
    email:adirizqin@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Assalam..
    Boleh emailkn harga terkini semua jenis kerepek yg terdapat di Kerepek House? ASAP yea...Tq
    Email : sarah_adzmir@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  11. salam,boleh sy dapatkan hrga terkini utk smua kerepek

    nfazieraar@yahoo.com.m

    ReplyDelete
  12. blh email harga terkini x utk semua jenis kerepek....
    nazlialwi@gmail.com

    ReplyDelete
  13. salam encik.mintak email senarai kerepek besrta harga terkini.matshahf@gmail.com. terima kasih

    ReplyDelete
  14. Boleh email kan sy senarai n harga kerepek..tq
    anilairakaz@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Salam Tuan., Sila email kpd sy senarai kerepek popular dan harga borong terkini.
    iM4Uworks@gmail.com ., no tel 0123639458

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum . Boleh hantar senarai harga borong produk tuan ? Adakah tuan menyediakan khidmat penghantaran ke Kedah ? Sila email kepada saya hijabmata3@gmail.com . no telepon 0195149227

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum. Boleh beri nombor telefon dan alamat penuh pusat pengedaran di Pulau Pinang untuk urusan pembelian secara borong?
    email: hijabmata3@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Salam. Boleh sy dapatkan harga terkini beserta nombor utk dihubungi?

    Email: hafiz@iraudhah.com
    Terima kasih

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum, Tuan.Boleh saya dapatkan senarai harga borong & bercadang untuk re label produk tersebut.

    Email saya adalah : abed.ct@gmail.com

    No tel : 017-6851992

    ReplyDelete